امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پسر کوچولوی خونه ما

اش دندونی

1392/5/8 1:08
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک خوشمل مامانی اولین دندونت روز 26 فروردین 92 درست روزی که شما 7 ماه و2 روزت بود دراومدمبارکت باشه

چند شب بخاطرش بد خوابیدی وگریه میکردی اما وقتی دندونت دراومد خدا رو شکر راحت شدی وقتی مروارید کوچولوت دراومد تصمیم گرفتم برات اش دندونی درست کنم5 اردیبهشت اش رو پختیم و بخاطر اینکه شما پسر شلوغی هستی اش رو پختیم و بردیم دم در خونه فامیلا و دوستامون و همسایه ها دادیم تا شما هم کمتر اذیت بشی

این کارتها رو خودم برات درست کردم و پرینت گرفتم و به همراه گیفتها و اش به همه دادیم

 

 

ت

نوی گیفتها گندم و شاهدونه و برنجک و اسمارتیز رییختیم

فکر نمیکردم خوشمزه بشه چون بار اولم بود که درست کردم اما واقعا خوشمزه شده  بود 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سانی مامی شادیسا
10 مرداد 92 10:41
آفرین به تو مامان کدبانو و هنرمند من که آش دندونی شادیسا رو دادم مامانم درست کرد ترسیدم خراب کنم دستت درد نکنه نوش جونتون کارتها و گیفتها هم خیلی خیلی شیک و خوشگل شدن باریکلا